رابطه بازاریابی اینترنتی و فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی – حدود ۹۴ درصد بازدیدکنندگان فروشگاه اینترنتی سایت شما هیچ‌وقت به سایت شما بر‌نمی‌گردند:بازاریابی اینترنتی
این آمار از طریق ابزار گوگل آنالیز که در سایت‌های مشتریانمان نصب کردیم به‌دست‌آمده و کاملاً بومی می‌باشد. زمانی که یک بازه یک‌ساله را برای آمار در نظر می‌گیریم بسته به نوع سایت و بیشتر سایت‌های شرکتی ۹۴ درصد کاربران آن‌ها بازدیدکننده جدید هستند و فقط ۶ درصد آن‌ها مشتری فروشگاه اینترنتی بازگشتی هستند.

بازاریابی اینترنتی
بنابراین شما باید سامانه‌ای داشته باشید تا اطلاعات این افراد را جمع‌آوری کند. تا بتوانید آنان را مجدداً به سایت برگردانید.کی از مهمترین فاکتورها در تصمیم گیری مشتری برای خرید، قیمت سرویس/کالا به شمار فروشگاه اینترنتی می رود اما نه اینکه تنها فاکتور تعیین کننده باشد و مهمترین که صرفاً یکی از با اهمیت ها به شمار می رود! رقابتی که بازار امروز شاهد آن است و به لطف اینترنت به شدت تنگاتنگ تر از پیش شده است، برای بسیاری در کاهش قیمتها خلاصه می شود که متأسفانه بازاریابی اینترنتی بزرگترین اشتباه ممکن از دید من هست؛ فروشگاههایی که قیمتها را به خیال خود می شکنند، سایتها و شرکتهای طراح وبی که قیمت ها را به شدت پایین می آورند تا مشتری جذب کنند، سرویس دهنده های هاستینگی که قیمتهایی زیر نصف قیمتهای سایرین ارائه میدهند، دستمزد یک نفر که خود را سئوکار میداند از تمام رقبایش کمتر میشود و سرویس سئوی سایت تنها با ۵۰ هزار تومان معرفی میگردد، شرکتهای خدمات فروشگاه اینترنتی دهنده به فروشگاه های اینترنتی برای ارسال سفارشات می آیند و کارمزد کمتر از رقیب اخذ همچنین حق عضویت را حذف میکنند و بسیاری موارد دیگر… .

بازاریابی اینترنتی

از آن جا که در دنیای امروزه اینترنت از ضریب نفوذ بالا و در حال رشدی برخوردار است و برخلاف اکثر رسانه های دیگر به طور مستقیم با کاربران در حال تعامل می باشد و با نظر به امکان تبلیغات گسترده و هدف مند به طور منطقه ای یا بین المللی با هزینه ای بسیار مناسب نسبت به دیگر رسانه ها همچون تلویزیون، رادیو، روزنامه و یا حتی فروشگاه اینترنتی تبلیغات محیطی، تبلیغات و بازاریابی اینترنتی را به یکی از بهترین و موثر ترین شیوه های تبلیغات و بازاریابی تبدیل کرده است

شبکه سفید با تکیه بر مطالعات بازاریابی اینترنتی بیش از 8 سال و برخورداری از تخصص ها و ارتباطات لازم  انواع خدمات بازاریابی اینترنتی یا Internet Marketing را به طور تخصصی برای شرکت ها ، سازمان ها و اشخاص ارائه می دهد.

بازاریابی اینترنتی

خدمات بازاریابی اینترنتی می تواند با هدف افزایش فروشگاه اینترنتی فروش ، تقویت برند، فرهنگ سازی و غیره به کار گرفته شوند.همایش بین المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری سال 94 در 4 شهر تهران، مشهد، تبریز و بندرعباس برگزار می­گردد و بر مباحثی نظیر نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق بازاریابی اینترنتی، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی و … متمرکز است؛ در این همایش بزرگ مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه های مختلف بیزنس و کسب و کارفعال هستند، حضور خواهند داشت.بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی تحت وب یا بازاریابی آنلاین گفته می شود، به کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت اطلاق می شود. بازاریابی اینترنتی همانند کسب و کارهای دیگر، بر نگاه مشتریان به کالاها و خرید محصولات تکیه بازاریابی اینترنتی دارد. آوردن بازدید کنندگان زیاد به سایت، کلید اصلی موفقیت در اینترنت است. ترافیک سایت، ستون فقرات

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی است و تقریبا روشهای نا محدودی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. بسیاری از مردم در اروپا و ایالات متحده، با تکیه بر کسب و کار اینترنتی و فروش کالاها و ارائه خدمات، زندگی خود را می چرخانند درحالیکه تکنولوژی ممکن است کمی تغییر کرده باشد، اصول اصلی آن، همچنان دست نخورده باقی مانده است.پس از تحلیل فروشگاه اینترنتی و بررسی انجام شده آی بازاریاب و در صورت تائید بازخورد داشتن بازاریابی اینترنتی برای مشتری ، جلسه ای حضوری یا غیر حضوری برای مشاوره بازاریابی اینترنتی ، در دفتر آی بازاریاب یا دفتر مشتری برقرار میگردد جهت ارائه راهکارهای بازاریابی اینترنتی. پس از طراحی حرفه ای وبسایت شما نوبت به ” افـــزایــش بــازدید کنندگان هــدفــمـند از وب سایت شما ” می رسد ، علی رغم دیدگاه اشتباهی که بیشتر شرکت های طراحی سایت و مشتریان دارند که تصور بر این دارند که پس از طراحی سایت ، کار باتمام رسیده است.

بازاریابی اینترنتی
در صورتی که ” آی بازاریاب ” معتقد است پس از طراحی وب سایت ، بهینه سازی سایت و افـــزایــش بــازدید کنندگان هــدفــمـند از وب سایت شما آغاز میگردد. وجه تمایز ” آی بازاریاب ” در افزایش بازدید کننده هدفمند با روشهای اصولی با توجه به الگوریتم های روز گوگل می باشد. نکته خیلی مهمی که پس از همه تلاشها در زمینه بازاریابی اینترنتی باید به آن توجه داشت تبدیل بازدید کننده به مشتری می باشد. برای تبدیل بازدید کننده به مشتری راهکارهای زیادی وجود دارد که ” فروشگاه اینترنتی” با بهره گیری از آنها توانسته است نمونه کار های زیادی از خود به جا بگذارد.

بازاریابی اینترنتی و یا بازاریابی آنلاین، نوعی از تبلیغات و بازاریابی است که تلاش می کند با استفاده از فضای اینترنت به اهداف برندینگ و در نهایت به فروش مستقیم دست پیدا کند، که در واقع مهم ترین روش بازاریابی در صنعت تجارت الکترونیک است. فعالیت های بازاریابی اینترنتی و تبلیغات آنلاین به طور معمول ترکیبی از انواع روش های تولید محتوا (متنی، تصویری، ویدیویی و تعاملی) با استفاده از بستر دیجیتالی است.

بازاریابی اینترنتی :با افزایش استفاده از بازاریابی اینترنتی اینترنت و تاثیر آن بر روی کسب و کار های مختلف نیاز به تغییر در روند یافتن مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی به شدت احساس می شود. بازاریابی اینترنتی مسیر جدیدی است که در این جهت و برای حضور موثر تر در بازار های رقابتی ، گشوده شده است. ولی:

بازاریابی اینترنتی

چرا بازاریابی اینترنتی؟

بازاریابی اینترنتی را از کجا شروع کنیم؟

چه استراتژی هایی در بازاریابی اینترنتی موثر هستند؟

بازاریابی اینترنتی چه تغییری در روند کسب وکار ما ایجاد خواهد کرد؟

بازاریابی اینترنتی فروشگاه اینترنتی شامل چه کار هایی می باشد؟

برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بازاریابی اینترنتی با اینتن همراه باشید:

کاربران اینترنت برای یافتن محصولات و خدمات مورد نظر خود از موتورهای جستجو و مخصوصا موتور جستجوگر گوگل استفاده می کنند. کاربران عبارت مورد نظر خود را در گوگل وارد می کنند و گوگل صفحات و سایتهای بسیار زیادی که مطابقت بیشتری با عبارت جستجو شده دارد را لیست کرده و به آنها نمایش می دهد.

طبق بررسی های انجام شده، اکثر کاربرها فقط روی 10 لینک اول نتایج جستجو کلیک می کنند و از مشاهده سایر صفحات خودداری می کنند.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

سئو به معنی بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد و نقش بسیار مهمی در بازاریابی اینترنتی به عهده دارد.

اگر وب سایتی مطابق با استانداردهای سئو طراحی شود، همواره توسط گوگل در نتایج بالای جستجو ها قرار می گیرد. قرار گرفتن در صفحه اول جستجوهای گوگل باعث می شود خریدارن به فروشگاه اینترنتی سمت کسب و کار شما هدایت شده و فروش شما افزایش یابد.

با توجه به اینکه 70 درصد ترافیک یک وب سایت توسط موتورهای جستجو تامین می شود و در ایران بیش از 40 میلیون نفر از اینترنت استفاده می کنند، با راه اندازی یک وب سایت بهینه شده می توانید سهم

در صورتی که تغییری در این نام وارد کرده اید، برای اعمال تغییرات نیاز دارید تا سیستم را ریستارت کنید.

3 گام بعدی تنظیمات فایروال (FireWall) است. برای اینکه بتوانید در شبکه ی خود به تبادل اطلاعات بپردازید باید ابتدا پورتهایی را به فایروال اضافه کنید ولی از آنجا که این امر برای کاربران تازه کار فروشگاه اینترنتی و یا نا آشنا دشوار است، میتوانید با غیرفعال کردن موقتی فایروال به مقصود خود برسید.

این کار باید در تمام سیستمهای تحت شبکه انجام شود و چنانچه از آنتی ویروسی استفاده میکنید که دارای فایروال است، باید آنرا غیرفعال کنید. دقت داشته باشید که فروشگاه اینترنتی بعد از اتمام کار (پس از قطع شبکه) حتما آنتی ویروس خود را فعال کنید.

A خاموش کردن فایروال در ویندوز Xp

برای این منظور به کنترل پنل رفته و بر روی گزینه ی Windows Firewall کلیک کنید. در پنجره ی باز شده، گزینه ی Off را انتخاب کنید و بر روی دکمه ی OK کلیک کنید.

B خاموش کردن فایروال در ویندوز ۷

در منوی Start عبارت Firewall را تایپ کنید و از لیست موجود گزینه ی Windows Firewall را انتخاب کنید. (دقت کنید که گزینه ی Windows Firewall with Advanced Security را انتخاب نکنید).

فایروال ویندوز

بازاریابی اینترنتی

با کلیک بر روی گزینه ی فوق، وارد صفحه ی تنظیمات فایروال خواهید شد. در منوی سمت چپ بر روی گزینه ی Turn Windows Firewall On or Off کلیک کنید. این کار نیازمند تایید سطح کاربری است. اگر پنجره ی هشداری برای شما باز شد بر روی Ok کلیک کنید. در نهایت در صفحه ی باز شده گزینه ی Turn Off Windows Firewall را انتخاب نمایید.

خاموش کردن فایروال ویندوز بازاریابی اینترنتی

و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

در ابتدا به اختصار به تعریفی از بازاریابی می پردازیم؛

بازاریابی یعنی تشخیص نیازو شناخت بازار می باشد، وهدف اصلی آن رفع این نیازها از طریق فروش کالا و خدمات است. بازاریابی فرایند «مدیریتی – اجتماعی» است که از طریق آن افراد برای رفع نیاز وخواسته هایشان به تبادل کالا وخدمات می پردازند.

نقش ویژه بازاریابی، شناسایی نیازهایی است که فروشگاه اینترنتی به آن ها پاسخ داده نشده است. بعد از شناخت نیازو تعیین بازار هدف و تخمین اندازه بازار، اقدام به اندازه گیری میزان سودآوری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، مناسبترین بازار را برای ارائه کالا و خدمات خود تعیین میکند و محصولاتش که برای رفع آن نیاز طراحی و تولید شده است معرفی می کند…

 اهداف عمومی بازاریابی عبارتند از: «بهبود موقعیت شرکت در بازار»، «افزایش رضایت مشتریان ویا همان مشتری مداری»، « بقای شرکت وتداوم حضور در بازار».

 بازاریابی اینترنتی

منظور از بازاریابی اینترنتی یا الکترونیکی که بازاریابی آنلاین و یا تحت وب هم نامیده می شود، کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت می باشد. بازاریابی اینترنتی مانند هر کسب و کاری ، تاکید بر نوع نگاه مشتریان به کالاها و خدمات دارد. رمز موفقیت در بازاریابی اینترنتی، کسب بازدید زیاد سایت است. بسیاری از مردم دنیا بویژه در اروپا و ایالات متحده، امور خود را از طریق بازاریابی اینترنتی، می گردانند.

بازاریابی اینترنتی چیست؟بازاریابی به شیوه سنتی از سالهای بسیار دور بازاریابی اینترنتی مرسوم بوده است اما در دهه 90 واژه بازاریابی اینترنتی بسیار شنیده می شود.

این نوع بازاریابی فروشگاه اینترنتی با هدف همان روش سنتی روی کار آمد منتها به شیوه آنلاین.
درحقیقت از زمانی که اینترنت فراگیر شد و اغلب مردم برای رفع نیازهای خود به اینترنت رو آوردند این ذهنیت برای صاحبان تجارت به وجود آمد که باید روشی برای جذب مارکت اینترنتی ایجاد شود واین روش به مرور بازاریابی اینترنتی نامگذاری شد. بنابراین دراین روش از بستر اینترنت، برای تبلیغات ، فروش و خدمات استفاده می شود.